Selasa, 6 November 2012

Alfalfa Complex - vitamin untuk suami isteri

Bulan November datang dengan promosi yang tak kurang hebatnya. Kali ni Promosi untuk Alfalfa Complex Beli 6 Percuma 1. Mungkin ada tertanya-tanya bagus sangatkah alfalfa ni?..Jawapan saya memang sangat bagus. Alfalfa Complex ni dikategorikan sebagai vitamin untuk suami isteri. Baik Suami atau Isteri, dua-dua akan dapat kelebihan jika mengambil alfalfa ni. Untuk mengoptimumkan kesan  pada suami isteri, Alfalfa Complex boleh diambil bersama vitamin-vitamin lain


Keintiman dalam hubungan suami isteri amat penting untuk menjamin kebahagian  rumahtangga  yang dibina.


  • Alfalfa + Protein (ni samada Mealshake atau Cinch atau ESP) - utk isteri-isteri yang menyusu badan dan nak diet akan dapat kawal berat badan secara semulajadi, pengeluaran susu badan juga akan meningkat dan banyak lagi kelebihan yang akan dirasai sendiri oleh ibu yang mengamalkannya. Bagi yang tak breastfeeding kesan bukan pada penghasilan susu tapi lebih kepada penurunan berat badan, begitu juga dengan suami. Rasa cepat kenyang jadi taklah mengunyah selalu. Alfalfa juga akan mengangkut lemak keluar dari tubuh. Semua nak langsing supaya tetap anggun di hadapan pasangan masing-masing.
  • Alfalfa dan vitamin E/GLA - utk kulit yang "gorgeous", detoks toksin yang berlebihan di dalam badan serta mengharmonikan lagi dalam hubungan keintiman suami isteri. 
  • Alfalfa dan vita C - utk detoks serta mencantikkan dan mencerahkan kulit.
  • Alfalfa dan ostematrix - utk kesihatan tulang dan elak osteoporosis terutama bagi yang kerap hamil sebab semasa hamil kita kehilangan kalsium yang banyak, untuk lelaki pun baik juga terutama yang suka minum minuman berkafein sebab kalsium pun akan banyak hilang juga disebabkan kafein - bagus untuk buat hadiah kepada pasangan anda.
  • Alfalfa dan lecithin - untuk yang nak diet, detoks dan menghilangkan masalah bau badan. 
Di atas adalah sebahagian kebaikan yang khas untuk suami atau isteri sebenarnya banyak lagi kebaikan Alfalfa ni sampai tak tertaip kat sini. 

Alfalfa Complex adalah vitamin untuk suami isteri

Kalau nak tahu lebih banyak fungsi Alfalfa complex boleh baca entri-entri yang lepas dekat sini, ada banyak yang diterangkan tentang fungsi Alfalfa. Jadi Jom dapatkan sebotol untuk anda dan pasangan, boleh kongsi sebab satu botol kecil ada 330 biji dan botol besar ada 700 biji. Harga pun tak mahal. Memang berbaloi untuk keintiman anda dan pasangan.


Boleh kongsi sebab botol kecil ada 330 biji dan botol besar  ada 700 biji.

Ikhlas dari hati
Faizah Zain
Shaklee Independent Distributor
013-2995854 (sms untuk sebarang pesanan atau pertanyaan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks