Jumaat, 5 Oktober 2012

Vitamin Ketika Berpuasa agar tak lesu


Ketika berpuasa kita kehilangan air di dalam badan akibat panas ketika siang hari, jadi suplemen yang tertentu dapat membantu menjana kembali tenaga anda agar kekal cergas bertenaga untuk berterawih dan berqiyamulail di malamnya. Dapatkan vitamin ketika berpuasa untuk kekal aktif tanpa rasa lesu.


Triple Gem
Kekal aktif di bulan puasa


ESP: Bantu kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol,mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara.



Performance Drink: Bantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur. Rasa Oren yang menyegarkan!

Meal Shakes: Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan sedikit protein & fiber. Sesuai bagi anda yang berasa sukar untuk menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen di sepanjang bulan Ramadhan ini. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anda berasa kurang lapar lebih lama. Hanya bancuhkan dengan segelas susu rendah lemak, dan anda boleh kongsikan khasiatnya seisi keluarga!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks