Jumaat, 5 Oktober 2012

Vitamin Keintiman untuk Suami Isteri

Vitamin keintiman ini amat bagus untuk diamalkan oleh suami dan isteri bersama-sama. Memang ramai yang berpuas hati akan kesan yang dirasai selepas ambil vitamin-vitamin ni. Vitamin yang membantu menghangatkan kembali hubungan suami isteri yang "dingin" terutama yang dah lama berkahwin.




Fungsi:


Vitamin E : Terkenal sebagai 'vitamin seks'! Menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA). Ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, supplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.


Alfalfa Complex : Baik untuk kesihatan dalaman wanita, berfungsi seperti Kacip Fatimah (perapat!), membantu melancarkan kitaran haid, atasi keputihan.


Zinc Complex : Bagi kaum lelaki, zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone, bantu kekalkan jumlah air mani, bantu kekalkan paras testosterone yang bersesuaian, serta memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. Selain itu, zink berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA. Secara keseluruhannya, Zink membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan Zink bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma yang abnormal dan penyakit prostat.
Jika anda berminat mendapatkan vitamin-vitamin ni, bolehlah sms ke 013-2995854 untuk info lanjut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks