Ahad, 10 Februari 2013

15 Khasiat bawang putih yang patut anda tahu!

Bawang putih di antara bahan pelengkap di dalam sesuatu hidangan makanan. Ia merupakan di antara bahan penting di dapur. Mengikut kepercayaan sesetengah masyarakat pula, mereka yakin bahawa bawang putih boleh menghalau jin dan hantu. Bagi yang beragama Islam perlu berhati-hati dengan kepercayaan ini kerana dibimbangi ia boleh mengundang syirik. Walaupun bawang putih ini sedikit berbau tetapi ia memang bagus untuk meningkatkan tahap kesihatan seseorang itu. Di sini diberikan 15 khasiat bawang putih yang patut anda tahu!


Tablet GARLIC SHAKLEE

Dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas racun perosak dan ditanam secara organik di California, USA pada waktu musim panas.

Ia dihasilkan secara ekslusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif (tidak semua tablet garlic yang dijual mengandungi Allicin aktif). Dwi-teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic. Perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary dan Spearmint). Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya di dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 1000 mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.

Berminat untuk merasai sendiri kebaikan GARLIC SHAKLEE ?? Boleh sms 013-2995854 untuk pertanyaan/pesanan.

Faizah Zain
Shaklee Independent Distributor
sms 013-2995854

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks