Khamis, 22 November 2012

Vitamin C Semulajadi untuk Kanak-kanak

Pernah tak anda menghadapi masalah memberi makan kepada anak anda? Ermm..macam saya memang rasa ..susah sangat walaupun nak bagi sesudu nasi.kepada anak saya. Masa 6 bulan dulu, berselera dia makan nasi, kalau  suap habis semangkuk penuh . Dah masuk setahun, dah pandai memilih makanan, kalau suap nasi habis diluahnya. nasib baik anak saya ni suka makan buah. sekurang-kurangnya ada juga zat yang masuk ke tubuhnya tu..

Tapi setelah kenal Shaklee, syukur sangat, dah mula kenal dan jatuh cinta dengan vitamin semulajadi yang baik untuk tumbesaran kanak-kanak ni, Macam vitamin c ni 1 biji vitamin c chewable=1 1/2 biji buah oren.Jadi kalau takde stok oren kat peti sejuk tu, bagi 1 biji vitamin c ni dah "cover" untuk 1 1/2 biji memang berbaloi. ni info pasal Vita-C tu.

vitamin C semulajadi untuk kanak-kanak



Chewable Vita-C™ 100 mg : setara 1½ biji buah oren


Vitamin C memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik. 

Vitamin C tambahan diperlukan bagi ibu-ibu mengandung dan yang sedang menyusukan bayi di mana diet harian sahaja tidak mampu memberikan vitamin C yang mencukupi. 


Chewable Vita-C dengan rasa limau dapat menyediakan vitamin C setara 1½ buah oren. Ia ideal juga untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang sukar untuk menelan pil.



Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.



if interested to get CHEWABLE VITA-C sms to 013-2995854 or PM at www.facebook.com/messages/organicsupplementshoppe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks