Sabtu, 15 Mac 2014

Masalah Jerawat Akibat Kosmetik...Macam Mana Nak Buat?

Pernah saya berjumpa dengan seorang rakan yang bercerita masalah jerawat di mukanya gara-gara tersalah pilih produk kosmetik..Asalnya kulit dia tak bermasalah..bermula dengan salah menggunakan toner dan krim wajah, kulit dia dinaiki jerawat-jerawat halus yang lama kelamaan bertukar menjadi jerawat batu (jerawat bernanah). Jerawat batu yang belum sembuh spenuhnya naik bertindih-tindih menyebabkan struktur kulit dia nampak berkerutu dan gatal-gatal. Saya sarankan dia ambil suplemen Shaklee yang bersesuaian agar masalah jerawat akibat kosmetik tu dapat diatasi sebab kalau masalah kulit... yang paling baik jika dipulihkan dari dalam.

Jerawat kosmetik antara jerawat yang sukar diatasi. (Gambar Hiasan)


Namun apa yang menggembirakan saya apabila ada pengguna yang sharing berjaya mengatasi masalah yang hampir sama selepas dia amalkan Vit E, Alfalfa dan ESP. Ni adalah sebahagian sharing dari Pn Ema.



Gambar No.1
- Awl tahun 2013,punca gara2 salah pakai produk.Dah mcm2 produk saya cuba utk hilangkan jerawat,tapi sayang,jerawat makin menjadi2.

Gambar No.2
Pertengahan tahun 2013,saya cuba produk shaklee.Selepas 2-3 bulan mcm tu la(Tak berapa nak ingat)dgn pengambilan ESP+Alfalfa+Vit E.Jerawat mula kering.

Gambar No.3
- Parut makin pudar.

Gambar No.4
- Anda nilaikan sendiri hehehe....


Note: Gambar takde nak edit2 ye.camera2 360 tu semua takde.Ini gambar real ye .
I LIKE SHAKLEE

walaubagaimanapun seperti yang selalu saya tegaskan..suplemen ni bukan ubat..dia lebih kepada membekalkan nutrisi yang tubuh kita perlukan untuk kulit cepat sembuh. Suplemen tak tinggalkan kesan sampingan seperti ubat sebab zat yang terkandung menyamai zat yang kita dapat dari makanan yang kita makan setiap hari tapi dalam jumlah yang lebih tepat.

Kalau berminat bolehlah sms/whatssup kepada saya ye..

Faizah Zain
Shaklee Independent Distributor
sms/whatssup 013-2995854

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks