Khamis, 11 April 2013

[Q & A] Ada Cara Hilangkan Masalah Parut Jahitan?

Soalan :
Puan ada tak cara nak hilangkan masalah parut jahitan di muka dan tangan saya. Sebenarnya 4 bulan lepas saya terlibat dalam kemalangan dan masalah parut tu jelas kelihatan di muka saya dan bahagian tangan. Puan tolong cadangkan suplemen yang bagus nak atasi masalah saya ni ye. Hujung tahun ni saya nak berkahwin, harap sangat parut tu cepat hilang. TQ


-Balqis-
Rawang


Masalah parut jahitan.




Jawapan :

Cik,
Sebenarnya ada cara nak hilangkan masalah parut jahitan akibat kemalangan tu. 2 suplemen yang sangat bagus untuk masalah ni ialah:


  • ESP (Energizing Soy Protein)
Sangat bagus untuk masalah parut


ESP adalah Protein penting untuk pembentukan dan pembaharuan sel kulit, membentuk 'elastic fiber' untuk penegangan kulit. Jadi sel-sel yang rosak akan dibaik pulih jika cik mengambil ESP. Jika diambil bersama suplemen-suplemen lain, ia akan bantu penyerapan yang lebih baik semua suplemen yang kita ambil, cepat menyerap dan kesan yg lebih baik berbanding mereka yang tak ambil bersama ESP. Ia juga membantu fungsi enzim dan hormon yang sempurna serta menyokong kesihatan imunisasi badan.



  • Vita-E with Grape seed Extract
Vitamin kulit cantik.


Vita-E merupakan antioksidan yang powerful dan tidak dapat dihasilkan oleh badan. Ia bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku. Kajian menunjukkan pengambilan vitamin E untuk jangka panjang akan dapat mengurangkan "sunburn" akibat dedahan kepada sinaran UVB. Oppss, jangan salah sangka yang anda akan selamat daripada dibakar matahari dengan mengambil vitamin E atau lotion mengandungi Vitamin E. Cuma ianya akan membantu untuk mendapatkan kulit yang sihat jika mengambil vitamin antioksidan secukupnya. Ia juga membantu mengurangkan parut, meningkatkan ketahanan sel kulit, mengelakkan tisu teroksida menyebabkan kulit lebih gebu. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Selain menghilangkan parut dan jeragat, ia juga membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.

Success story pengguna Vita E dan ESP

Pengguna ni terlibat dalam kemalangan dan menerima jahitan dekat bahagian muka. Untuk menghilangkan masalah parutnya, dia konsisten consume ESP dan Vita E. Selain itu dia juga turut menyapu minyak pati Vita-E di bahagian jahitan tersebut, alhamdulillah..parutnya makin samar dan makin hilang.


Jika nak mendapatkan ESP dan Vita-E ni boleh sms ke 013-2995854 untuk info lanjut.

Faizah Zain | Shaklee Independent Distributor 887424| sms/whatsapp : 013-2995854

2 ulasan:

  1. Salam saya nak tanya ESP nie boleh hilangkan parut jahitan yang lame tak??skrg umur sy dah 24thn bekas jahitan sewaktu umur saya 8thn..banyak kirim,pencuci muka tp tak boleh hilangkan parut jahitan dimuka saya...malahan membuatkan kulit muka saya rosak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam..sebenarnya suplemen ni bukan ubat..tapi lebih kepada nutrisi untuk memenuhi lompong-lompong zatyang diperlukan untuk tubuh kita..kekurangan ini yang sebabkan masalah macam jerawat dan parut sukar pulih...Insha allah..kalau konsisten ESP membantu dari dalam untuk masalah encik..yang paling baik ambil bersama Vit E

      Padam

Free Auto Malaysia Backlinks