Sabtu, 28 Julai 2012

Pori-Pori TERBUKA?????



Folikel rambut adalah lubang yang sangat kecil yang akan berada di sekitar kulit di seluruh tubuh kita, tugasnya untuk menyokong akar rambut. Setiap folikel mengandungi kelenjar Sebaceous yang membekal pelincir kepada kulit yang di panggil sebum.

Sebum adalah campuran minyak bersama sel kulit mati dan nutrisi. Bergantung kepada tahap kebersihan lubang folikel ini, saiz akar rambut akan menentukan saiz lubang tersebut. Lubang ini dipanggil pori-pori (pores).

Pori-pori yang luas akan diwarisi secara genetik, perubahan umur dan tahap kerosakan kulit akibat terdedah kepada cahaya matahari dan juga akibat penggunaan kosmetik yang melampau atau kosmetik yang menjadikan kulit muka mengelupas.

Testimoni pelanggan

Parut-parut jerawat dan pori-pori mula mengecil selepas Puan Arfahira consume kombinasi Vitamin c,Vitamin E, B-complex dan GLA.Sebelum ini dia terpaksa menutup cela-cela di wajahnya menggunakan foundation yang tebal..Alhamdulillah masalah itu dapat ditangani walau baru consume suplemen yang dicadangkan kepadanya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks