Ahad, 23 September 2012

Lebih Baik Makan Vitamin C....Suntikan Merbahaya

sekadar berkongsi info kecantikan tentang lebih baik makan vitamin c , pilihan ditangan anda..

Kini dah jadi trend menyuntik vitamin C untuk dapat kesan yang cepat pada kulit tapi tahukah anda menyuntik Vitamin C boleh mengundang bahaya!!

Menyuntik Vitamin C didakwa boleh memberi kesan segera untuk berwajah cerah, cantik dan awet muda! Apa yang menjadi kebimbangan adalah keselamatan produk yang digunakan bagi suntikan itu. Sehingga kini, Kementerian Kesihatan belum meluluskan perkhidmatan seumpama itu. Jangan mudah tertipu oleh orang-orang yang tidak bertanggung-ja


wab. Suntikan Vitamin C tidak memberi kesan kecantikan yang dijanjikan malah boleh mendatangkan bahaya kepada diri anda. Vitamin C apabila dimakan tidak merbahaya tetapi apabila disuntik terus pada salur darah boleh menyebabkan keracunan.

Kesan sampingan suntikan Vitamin C adalah:-

Radang salur darah, kulit kering, muntah-muntah, cirit-birit, hemolisis (kematian sel darah merah), hidung berdarah, hakisan tulang, batu karang, kerosakan buah pinggang dan hati, alahan, buta, kanser dan keguguran bayi dalam kandungan.

Sumber : www.zaimal.com



Jadi lebih baik makan vitamin C dari menyuntiknya...dekat Shaklee ada vitamin C semulajadi yang selamat dan bersifat organik.Kesan pun cepat nampak pada kulit. Sesiapa yang ambil Vita-C Shaklee boleh nampak kulit akan jadi cerah, anjal dan awet muda. Kulit juga akan kelihatan kemerah-merahan bak tomato!..perkongsian saya ni sebab dah banyak testimoni dari pelanggan Shaklee sendiri..



Kalau berminat boleh PM saya untuk dapatkan vitamin C semulajadi yang memang menjadi Item hotseller sampai dah habis stok kat Malaysia baru-baru ni, memang terhangat di pasaran. Ramai juga yang ambil Vita-C Shaklee dan rebranding untuk dapat untung lebih. So, hati-hati bila ada yang mendakwa menjual vitamin organik brand "XYZ" pada harga yang mahal..tu vitamin Shaklee..minta no.KKM untuk pastikan anda tidak tertipu.



Apa yang membezakan Vitamin C jenama Shaklee dgn yang lain2?


Shaklee Sustained Release Vita-C 500mg berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. 

Vitamin C Shaklee didatangkan bersama-sama dengan bioflavonoid iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin C dengan lebih baik. Ini berbeza dengan vitamin C jenama lain yang


 berada di pasaran.

Sustained Release Vita-C mengandungi:

•Kandungan Vitamin C yang tinggi iaitu 1 biji Vitamin C menyamai 7 setengah biji oren.
•Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.
•Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah.
•Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

INGIN DAPATKAN VITA-C ?
BOLEH SMS/WHATSAPP KE 013-2995854 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks