Jumaat, 28 Disember 2012

Nak dapat income 4-5 angka sebulan dengan duduk depan PC?..Meh! baca..



Sekarang dunia makin mencabar, semua nak pakai duit, kalau kat KL keluar je dari rumah..semua kena duit..dari minyak kereta, tol, parking dan segala macam keperluan. Kalau nak harapkan duit kerja tetap memang tak cukup, kalau yang ada anak ramai terpaksa ikat perut skit laa jawabnya..

Dulu saya pun keja..tapi sebab jarak rumah yang jauh dari tempat bekerja dan anak pun bertambah saya rasa jadi suri rumah lagi berbaloi. Anak hari-hari depan mata dan membesar dengan didikan kita sendiri, lebih terasa kepuasannya. Tetapi memang nak bermewah-mewah tak boleh sangatla..kena ada budget, nak shopping tu perkara last yang saya nak buat.

Tapi sejak adik kenalkan dengan Shaklee rasa terbuka peluang buat duit dari rumah secara online. Alhamdulillah walau baru bermula dan bonus belum besar lagi tapi saya lihat tiap-tiap bulan mesti ada bonus kecil dalam akaun. Yang dah lama buat bisnes ni dan istiqamah dah rasa bonus 7 angka tiap-tiap bulan. Macam mana nak buat bisnes secara online ni..? Jom baca kat bawah ni..




Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee???



1) Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli Pengedar Sah Shaklee
------------------------------------------------------------------------------
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM700) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 887424 sebagai sponsor/upline

2) Yuran keahlian Shaklee
-------------------------------
Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch)

3) Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee
--------------------------------------------------
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

4) Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
------------------------------------------------------------------------------------
Benar, tak perlu maintain point atau wajib membuat pembelian

5) Apa kelebihan menjadi ahli?
------------------------------------
- Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri.
- Jika rajin berkongsi dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu ada downline.
- Jika berminat untuk berbiz, ada kelas tertutup disediakan melalui blog / fb tertutup khas untuk ini.
- Shaklee menawarkan Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local dan International-Umrah bg Muslim)
- Berminat? Boleh sms kepada saya untuk membolehkan anda didaftarkan dalam kumpulan kami    

Faizah Zain
Shaklee Indepenent Distributor
sms : 013-2995854

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks