Khamis, 20 Disember 2012

Rahsia Cantik dan Remaja Kembali..

Sebut pasal muda remaja, siapa yang tak nak nampak awet muda dan remaja kembali macam zaman anak dara dulu kan? Bila tengok selebriti ramai yang masih cantik dan awet muda mesti ramai yang rasa "jelous" dek kejelitaan dan awet muda mereka tu. Sebenarnya ramai selebriti yang awet muda bila di tanya kebanyakannya memulakan penjagaan dalaman dan luaran sedari muda lagi. Diaorang ni selalu ke SPA buat urutan badan,lulurlah...dan macam-macam rutin kecantikan yang memang kena keluar duit "kaw-kaw" punya...tapi dekat sini kalau anda baca sampai habis anda akan jumpa Rahsia Cantik dan Remaja Kembali.. 

Bagi yang telah berkahwin semuanya nak kekalkan keremajaan macam zaman anak dara dulu.
suplemen yang di pasaran memang banyak, tapi pastikan ia selamat dan sesuai untuk diamalkan .Di sini saya share testimoni tentang suplemen yang meninggalkan impak yang baik pada yang customer yang dah menggunakannya. Harga pun taklah mahal sangat, berpatutan untuk dimiliki. Sebenarnya saya tertarik dengan testimoni Puan Anis. Sebelum dia ambil suplemen Shaklee, memang dia nampak sedikit berisi dan wajah dia kelihatan tak bermaya dan sedikit kusam selepas melahirkan anak. Lepas dia amalkan Vita-c, B-complex, Vitalea, Alfalfa, ESP berat dia daripada 68 kg turun jadi 48 kg(berat ketika anak dara) selepas 3 bulan dia amalkan suplemen diatas. Bukan nak "angkat bakul" sebab saya distributor tapi memang ada bukti baru saya berani cakap macam ni. Tak Percaya? boleh tengok gambar dekat bawah ni, nampak macam anak dara balik...memang "marvellous" lahhh...

Testimoni




Dah tengok kan masa sebelum dan selepas..memang tak tipu..Totally different...kalah anak dara tau..

Jom tengok apa kata Puan Anis.

=====================================================================

"Alhamdulillah..pic slepas bsalin yg gemokss..skarang dh dpt balik berat zaman anak dara..Jom dapatkan berat ideal dgn Shaklee..sy consume vit c, vit b, vitalea, alfalfa, esp...xsempat nk consume herb lax, lecithin, cinch shake tapi dah dapat result mcm ni..."

=====================================================================


Jadi, bila ambil Vita-c, B-complex, Vitalea, Alfalfa dan ESP..kebaikan yang diperoleh memang menyeluruh..
  • kulit akan dibaiki dengan Vita-c dan ESP
  • muka jadi "glowing" dek kerana B-complex
  • berat turun kerana Alfalfa menyingkirkan lemak serta ESP yang membuatkan cepat kenyang dan dapat kawal berat 
  • muka hilang pucat kerana Vitalea membekalkan zat-zat yang hilang waktu bersalin dulu.
  • Bonus..Alfalfa juga berfungsi sbagai perapat macam Kacip Fatimah...sebab bila bersalin memang perlukan perapat untuk betulkan kembali apa-apa yang dah longgar tu.:)
Bagi anda yang dah bersalin/belum berkahwin/dah berkahwin dan nak muda remaja macam puan Anis bolehlah mencuba vitamin-vitamin di atas. SMS saya di 013-2995854 untuk pesanan/pertanyaan dan untuk mendapatkan harga ISTIMEWA sebab menjadi customer ALL NATURAL SUPPLEMENT.

Faizah Zain
Shaklee Independent Distributor


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks