Isnin, 31 Disember 2012

Rahsia hilang masalah jerawat dalam 3 bulan..

Masalah jerawat memang susah nak dikawal, kalau dah mula naik, susah nak surut. Kalau dah surut parut pulak payah nak hilang. Ramai yang hilang keyakinan diri sebab masalah jerawat. Masalah jerawat ni boleh diatasi kalau kena caranya. Sambil-sambil tu, saya kongsikan di sini rahsia hilang masalah jerawat dalam 3 bulan sorang customer ni..

Customer ni cantik, berkulit cerah, tapi masalah jerawat di pipi dia membuatkan wajah dia kurang terserlah. tapi Alhamdulillah dalam masa 3 bulan dia berjaya mengatasi masalah jerawat dia tu. nak tahu RAHSIA dia?? Ada 5 benda rahsia tu :
  1. Vita E
  2. Vita C
  3. B-complex
  4. GLA
  5. ESP
Nak tahu semua benda-benda ni boleh klik sebelah kanan, ada maklumat tentang vitamin-vitamin semulajadi ni. Jom tengok wajah customer yang saya cerita tu...


Ramai yang berpuas hati dengan kesan vitamin SHAKLEE ni..

Berbeza kan di antara gambar sebelum dan selepas? Memang gebu,licin dan cantik betul kulit dia...Pinkish + Glowing jadinya...Sebenarnya suplemen-suplemen ni merawat dari dalam. Jadi tak payah nak sapu foundation tebal-tebal nak tutup jerawat, just ambil suplemen ni secara konsisten dan cukup pengambilan air kosong 2-3 liter. Bila kulit dah licin tanpa make-up tebal pun, wajah tetap nampak cantik.

Yang ada masalah yang sama boleh sms saya ye...SPECIAL PRICE dan FREE CONSULTATION akan diberi untuk yang jadi customer All Natural Supplement.

Faizah Zain
Shaklee Independent Distributor
sms 013-2995854




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks