Sabtu, 15 Disember 2012

Rahsia Makin "Ketat", Menawan dan Buat Si dia Tertawan

Mungkin ramai yang tertanya-tanya apa rahsia makin "ketat" , menawan dan buat si dia tertawan tuuu...tak lain tak bukan Collagen Powder lahhh..!Sempena bulan promosi Collagen ni, makin ramai yang "share" rahsia jadi "menarik, tertarik "and the Bomb"..huhu..macam lagu Fabulous Cat la pulak kan...Saya ambil testimoni ni dari Blog http://adaa-inspiration.com...link asal boleh klik di sini

Sapa yang tak nak menawan macam ni kan?

Ada seorang customer yang ambil collagen ni bukan setakat bagi kesan pada wajah dan tubuh tapi turut "mengetatkan" dan mengintimkan lagi hubungan suami isteri...


Testimoni :credit to Ida Khairani

Kesan dirasai selapas 3 minggu pengambilan collagen powder


Di sini juga dikongsikan testimoni seorang customer lelaki yang mengambil collagen ni. Jangan tak tahu lelaki pun boleh dapat kesan yang marvellous selepas ambil collagen powder.


Kulit Encik Joel makin licin, jeragat hilang dan pori-pori yang terbuka menjadi mengecil. Dalam 10 hari sahaja kesan ini dah mula dirasai oleh Encik Joel. Memang terbaikkk!!

Selain itu yang rasa payudara makin mengendur dan tak anjal, setelah ambil collagen payudara menjadi tegang dan anjal kembali.



So, kalau ambil collagen powder ni bukan setakat dapat satu je kesan yang baik tapi banyak, memang berbaloi-baloi...kesihatan luar dan dalam dapat serentak. Yang berminat boleh PM di page saya www.facebook/messages/organicsupplementshoppe atau boleh juga sms pada saya di 013-2995854..Harga retail Collagen Powder ni RM298 tapi kalau nak harga istimewa silalah sms/PM saya ya!

Faizah Zain
Shaklee Independent Distributor
ID 887424

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks