Khamis, 3 Januari 2013

Kulit tetap lembap dalam bilik ber air-cond...Suami pulak puji kulit gebu

Kalau duduk lelama dalam bilik ber air-cond, memang kulit cepat kering, tambah-tambah yang memang kulit semulajadi jenis kering. Lagi cepat terasa kulit menggelupas sebab hilang kelembapan. Kulit kering satu lagi buat muka nampak cepat tua dan tak berseri. Kalau letak pelembap pun tak bertahan lama, sebab lembapan diserap air-cond.

Tapi kalau orang yang amalkan Collagen Powder, boleh rasa kulit tetap lembap walau seharian kerja dalam bilik berair-cond, kulit pulak tambah gebu...

Saya share testimoni seorang customer yang ambil Collagen Powder


lepas ambil 4 sachet, dah mula nampak kulit customer  jadi gebu, tambah gebu kulit dia pada hari ke-12..Kata customer walau dia dalam bilik ber-aircond kulit dia "moist" je..berminyak pun tak..Lagi satu suami dia sendiri puji kulit dia tambah gebu...Kalau suami puji saper yang tak happy..:)..kalau anda nak suami puji jugak jomla try Collagen Powder ni...Tak rugi kalau berhabis untuk cik abang..Collagen Shaklee pure dari kolagen ikanekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Banyak testimoni customer yang ambil 5 ke 7 sachet kulit dah jadi cantik....saya pun dah cuba...bukan nak perasan sendiri tapi masalah pori2 terbuka dengan kulit tak sekata serta parut2 dah hilang...yang paling best rambut makin lebat dan takde masalah rambut bercabang...dan banyak lagi kesan terbaik lepas ambil collagen powder.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Faizah Zain
Shaklee Independent Distributor
sms 013-2995854(pesanan/pertanyaan)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks