Selasa, 8 Januari 2013

Masalah jerawat besar-besar pada pipi

Jerawat ni ada yang jenis kecil (jerawat pasir) ada jerawat besar(jerawat batu). Masalah jerawat besar-besar dekat pipi ni bukan senang nak hilang. Ambil waktu berbulan-bulan, ada yang dah hilang, naik balik sebab bakteria dekat kawasan bermasalah "still" ada. Mesti tension sesiapa yang ada masalah camni. Sesetengah nak keluar rumah pun dah takde "mood". 

Masalah jerawat ni takkan selesai kalau setakat beli krim je...kena ada suplemen yang menyokong dari dalam. Macam sorang customer kalau tengok, memang banyak jerawat besar2 kat pipi dia. Tapi berkat konsisten dari bulan September 2012 ambil Vit E, Vit C, B-complex dan ESP. Keempat-empat suplemen ni membantu membaiki tisu-tisu yang rosak, menghilangkan parut-parut, mengecilkan pori-pori di wajah dan menggebukan serta mencerahkan kulit. Bulan Januari 2013 dia boleh tersenyum sebab muka dia hilang kesemua jerawat besar tu dan muka dia jadi licin dan "glowing". Ni gambar dia...

Berubah betul kan?kalau anda ada masalah yang sama suplemen-suplemen ni sangat membantu...boleh sms dekat 013-2995854 untuk pertanyaan atau pesanan. Harga istmewa untuk semua pelanggan di All Natural Supplement.

Faizah Zain
Shaklee Independent Distributor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Auto Malaysia Backlinks